Tidsfördriv 01:50

1. Fullständigt namn?- Maja Josefin Wassell
2. Hur mår du? Finfint!
3. Vart bor du? - Hemma
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa, bror
5. Husdjur? - ...nej
6. Färg på ditt hus? - Rosa
7. När är du född? - 6 augusti
8. Vad är det för dag idag? - Lördag... fast egentligen är det väl söndag
9. Vilket år tar du studenten? - Ingen aning
10. Något jobb? - Näe
11. När ska du sova ikväll? - Snaaaart!
13. Duschat idag? - Japp
14. Kramat någon idag? - Kanske... jag vet inte?
15. Pussat någon idag? - Hästen (a)
16. Vad har du ätit? - Mat osv
17. Dagens klädsel? - Först ridkläder, sen har jag väl haft typ... jeanstights, linne, skinnjacka och converse resten av dagen typ!
19. Dagens sötnos? - Hm..?
20. Dagens roligaste? - Spelning!
21. Har du många vänner? - Njaa
22. Hur många har du kysst? - Huh... vet inte
23. Vem kramade du senast? - Ingen aning <///3
24. Hur många vill du ha sex med? - Huh?!
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Amanda tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Mamma: ok. HAHA :(

FAVORIT:
31. Film? - Hmm... jag saknar dig, tror jag!
32. Låt? - Hinder - better than me
33. Mat? - Tacos
34. Dryck? - Cola
37. Stad? - Hm...
38. Land? - Ingen aning, typ USA... det är coolt :D
39. Ämne i skolan? - Bild!
40. År? - 2009

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Hemligt ;)))
42. Personen du kysste? - Kör på hemligt där också
43. Gången du spydde? - Ingen aning
44. Gången du grät? - Jag vet inte... var längesen, haha!
45. Pizzan du åt? - Igår
46. Gången du var i göteborg? - Aldrig varit!
47. Gången du var i stockholm? - Dagen innan skolavslutningen med klassen haha!
48. Gången du var full? - Nej
49. Gången du var hög? -
50. Personen som såg dig gråta? - Öh...

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på
54. Tv-spel eller datorspel? - Same shit...
55. Singel eller upptagen? - Alltså... vad jag vill vara eller vad jag är? D:
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - FACEBOOK
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Euw. Big brother isåfall
60. Svart hår eller blont? - Blondt
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Säger väl stockholm eftersom att jag aldrig har varit i göteborg?
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Cola!
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Min familj och mina vänner... vet inte hur många det blir?
71. Personer du hatar? - :)
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Några..?
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - En!
74. Glassar du ätit på en dag? - För många...
75. Festivaler du varit på - Typ några små festivaler... vissa heter ju festival och vissa är ju typ konsert osv... ni fattar? Bra, inte jag heller.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Vet inte
77. Piercingar har du? - Typ.... öronen? Om dom inte har växt igen...
78. Personer du saknar just nu? - Eeeeeeeeennnnn
79. Gånger ditt hjärta brustit? - En

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Denice, haha!
82. Sjöng du senast för? - Öhm... mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Ingen aning... nån random skulle jag tro
84. Spelade du tv-spel med senast? - Skulle tippa på lillebror
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Eh....
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen tror jag faktiskt ;)
87. Förtjänar att dö? - Men ingen!
89. Vill du sova bredvid inatt? - Ingen faktiskt... haha!

VAD:
90. Gör dig glad? - Vänner, musik, hästarna, fota
91. Gör dig ledsen? - Allt möjligt
92. Vad vill du helst göra nu? - Sova
93. Önskar du att du slapp göra? - Ingen aning faktiskt!
94. Vill du ha nu? - Sömn...
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Jag fyllde år för typ 1-2 månader sen såatt....
96. Längtar du till? - Jag vet inte, ingenting typ?
97. Tycker du om dina betyg? - Jodå
98. Ångrar du ditt liv? - Alltså... om jag ångrar mitt liv eller ångrar saker i mitt liv?
99. Är det bästa som har hänt dig? - Orkar inte skriva en hel bok så jag svarar helt enkelt: Mumrik. Det låter weird men så äre!

Kommentarer
Postat av: Pyret D_D

71. Personer du hatar? - :)



hahahah dog lite xD

2011-09-25 @ 11:21:22
URL: http://heartbeatmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0