This love is killing me but you're the only one

Åkte till stallet efter skolan. Kan ju vara bland det dummare jag har gjort. Blåser storm och är askallt ute dessutom! Men det gick typ helt okej att rida ialla fall! Tanken var väl att jag skulle rida Pelle också men det orkade jag verkligen inte... pussade lite på honom ändå haha!

Nu ligger jag i min säääng, och har inga planer på att ta mig härifrån heller. Eller jo, idol börjar om en halvtimme. Och då ska jag äta morotskaka också, mamma tyckte att vi behövde få i oss lite grönsaker (haha<3)

Imorgon är det skola fram till lunch, och sen skoljoggen för dom som inte är sjuka. Jag är sjuk. Vilket betyder att jag ska vara... funktionär, tror jag. Finns tydligen fördelar med att vara sjuk ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0