The sky is crying

Först upp till stallet, fota Jonna när hon och busen hoppade. Lika duktiga som vanligt :D Hon gissade på att hindret var 90 cm... lovar att det minst 150 cm... haha seriöst, jag är mer nervös än vad hon är när hon hoppar. Haha, men det var kul ialla fall ;)

Sen tog jag moppen till ridskolan! Inte det ultimata att åka 25-moppe på en 70-väg... men det funkar!
Fick välja mellan Foks, Camaro och Millie. Tycker inte om Foks och Camaro haha... så det fick bli Millie (a) Dock har jag inte ridit henne på två år, men jag tyckte det gick fruktansvärt bra ändå :D Kul och byta häst ibland också och inte bara rida Fame... ;)

Ba älskar att förmodligen ingen av mina läsare är minsta lilla hästintresserade :D Men min blogg, jag bestämmer, mohahaha.
Okej seriöst, jag är glaaaad därav detta inlägg (a) Nu ska jag käka macka och sen kolla robinson, sen sova tidigt idag med! Asskönt ju, hihi....

Kommentarer
Postat av: jonna

tycker du är duktig som höjer utan några sura miner :D i vår äre du som hoppar de där små hinderna, de är lekande lätt med lucifer :D <3

2011-09-01 @ 21:49:04
URL: http://nookksvill.blogg.se/
Postat av: Maja (:

haha ;) jaa vi får väl se... ;D <3

2011-09-02 @ 07:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0