So far away

Drog till stallet vid 11, fotade Jonna när hon red Busen och sen Prinsessan, haha! Sen hem och... vad har jag gjort sen dess, suttit vid datorn typ? Försökt anstränga mig att plugga men det gåår bara inte. Har lyssnat på Dead by aprils nya album Incomparable (♥). Har laddat filmkameran tills ikväll också! Liksom... jag vet hur man fotar men inte fan hur man ska filma för att det ska bli bra?! Tror jag får ta med mig min kamera också haha...

Whateveeeer nu måste jag försöka hitta några gamla anteckningar så jag kan plugga fysik. Fan i helvete att jag glömde boken i skolan. Har inte haft en tanke på att vi ska ha fysikprov på tisdag liksom. ÅÅÅH.

Hitta en bild på Saga och Avanti från i somras, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0