Måndag

Cyklade till skolan i spöregn, tror inte jag hade nån röst under tiden jag var i skolan heller. Hade matteprov och tyska, sen drog jag hem. Huvudet hängde inte med och halsen dödade mig. Tog febern när jag kom hem, hade 37,5 vilket är typ febergräns ? Jaja. Kollat på film och sovit hela dagen. Försökt plugga men orden fastnar liksom inte i huvudet.
Så jävla trött på den här skiten så det är inte sant. Kör på en ny plan, var ju i skolan hela förra veckan (utom fredag) när jag var sjuk, så nu får jag väl prova med att vara hemma och vila istället då... synd bara att det är så sjukt tråkigt.

Imorgon ska jag inte till skolan om jag inte har sagt det redan... men jag ska ta skolfoto ialla fall.

Haha, somnade en timme och... ja, liksom ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0