Lalalala

Slutade som sagt 11:40, då drog jag och Amanda hem, sen käka vi pizza med Daniel och... några. Sen åkte vi hem till mig och bakade cupcakes, haha! Dom blev inte alls så fina som vi ville... menmen! Sen bakade jag vanliga muffins som vi ska sälja med tyskan osv. Så sen drog vi upp på stan igen, fixade bord som några skulle stå och sälja med, och nuu är jag hemma... en liten stund ialla fall.

Monika ringde och frågade om jag skulle tävla ikväll... jag ba WTF? Hade jag gärna gjort... om jag hade vetat om det lite tidigare liksom. Men jag ska dit och kolla ialla fall, Moamy ska ha Strindberg så... Ska ialla fall vara där om 40 minuter, och på den tiden ska jag hinna byta om, äta mat och åka moppe till ridskolan. YEAH.

Baka baka baka... osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0