It's our time

Vaknade vid... äsch, jag vet inte. Pyret sov ialla fall över här, men det kanske jag sa igår. Vi käka lunch och sen drog vi upp på stan där det visade sig vara... dött. Så vi drog till Jädersbruk... där dom numera tar inträde för att gå in?! Självklart har vi inte 60 kr var... så det var ju bara att bege sig hem igen.
Sen åkte Pyret hem och jag åkte till Daniel, haha treeevligt :)

Nu är jag ialla fall hemma... ska ställa klockan på halv 9, frivilligt liksom haha! Ska åka till mormor och morfar och vara där typ hela dagen imorgon, grymt längesen jag träffade dom. Sen ska jag till stallet troor jag! Så om jag inte uppdaterar så vet ni vart ni har mig ;)

Bara för att det var så längesen jag la upp en bild så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0