I'll wait here forever just to, to see you smile

Asdålig dag.
Började med att minneskortet i mobilen inte funkar, så mobilen börjar spela nån random låt som redan finns på mobilen på högsta volym.
Sen bara allmänt seg dag i skolan... dagens höjdpunkt: Pyret gick in i dörren. Hon trodde att man öppnade den åt andra hållet... det gjorde man inte. Skolsyster rådde henne att öppna dörrarna istället.
Kunde dessutom ha slutat klockan 2 istället för 4 om jag hade haft den tidiga lektionen engelska... FML. Visserligen skulle jag inte göra nånting förutom att klippa mig idag, så det spelade väl eeegentligen ingen roll haha...

Så ja, jag har klippt mig. Vet inte om det vart bra eller dåligt... hm.
Nu har jag ialla fall nyss ätit och borde börja på hemprovet... åååååh orkar inte. Har dessutom brutalt ont i ryggen. Och det regnar ute.
Vad har jag gjort för att förtjäna detta? :(((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0