I swear I never be happy again

Fan också. Blev en till såndär study ... stu... st... s... sl... sleep - dag. Lyckades ialla fall lära mig hur man balanserar en såndär formel... men det är i och för sig det enda jag kan också. ÅH. Orkar inte allt skolarbete. Orkar inte vara sjuk.
Jag tyckte så synd om mig själv, så pappa åkte och köpte piggelin åt mig. Dock tyckte inte han så synd om mig... med tanke på vad jag hade gjort förra helgen när jag var sjuk så... ja, jag låg väl inte direkt hemma och vilade. Det är bara det att den här helgen kommer bli precis likadan, om inte värre. Får väl äta mycket piggelin helt enkelt.

Ska gå och lägga mig typ ... nu. Ja, klockan är halv 10 men SO WHAT jag är trött.
Har till och med packat idrottsväskan. Har inte varit med på idrotten på... flera veckor, typ. Men jag har varit sjuk alla gånger men ändå... visste knappt vad jag skulla packa i väskan liksom. Jaja, godnatt.

Nån idé att jag nämner gammal bild? Tror inte det va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0