How to safe a life

Kom hem från skolan för en halvtimme sen, notera klockan, då den var halv 2! Grymt, egentligen slutade vi väl inte då men vem orkar vänta 40 minuter på att svara på några frågor om mobbning?! Inte jag ialla fall.
Har inte gjort nånting idag i skolan egentligen, fick nåt papper med några frågor på, sen hade vi ept/rast i sisådär 3 timmar, haha asskönt!
Nu sitter jag i min säng och dricker Amandas cola, så går det när man glömmer saker i min väska! Haha nejdå, hon ska få en ny imorgon ;)
Planerar att chilla så mycket som möjligt fram till klockan 6 då jag ska till ridskolan och rida Millie :D Har btw fortfarande inte fått tillbaka rösten, så har inte kunnat prata på hela dagen :(( Hoppas att jag får det tills ikväll haha...

Från i helgen (?) när jag red Lucifer, haha... hästen är ju söt ialla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0