Hoppträning

Åkte till ridhuset och filmade Denice när hon hopptränade! Dom var jätteduktiga :D
Jag var mest nervös och glad att jag slapp vara delaktig i träningen. Haha fyfan, kaos, höga hinder, folk som ramlar av... nejtack, trivdes rätt bra där på läktaren ;)
Åkte moppe på vägen hela vägen hem (alltså... inte på cykelbanor osv). Fattar inte när jag ska lämna företräde och när jag inte ska göra det MEN det var ju inte så många bilar ute och åkte på kvällen så... (a)

Sen har jag ägnat sisådär 3 år till att leta efter den där jävla filmkamerasladden men den är spårlöst försvunnen (jkalwsöfsmkekdsjdfngkslijralsdijfkn). SÅ. JÄVLA. SUR. SÅ. DET. ÄR. INTE. SANT. !!!!!!! Hur fan kan en jävla sladd försvinna?!?!

Juste, måste även tacka Hanna som räddade mitt betyg i fysik :D Haha typ. Så har ialla fall kunna plugga idag, awesome!

Lyckades ta en bild med den där jävla kameran ialla fall. Asful, men filmerna är inte lika fula ialla fall!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi tacka mig :D nej men bara kul att hjälpa lite iaf :D

2011-09-28 @ 22:49:03
URL: http://thisiswhoweare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0