Be somebody

Drog somsagt till Brandsta, lyssnade på Stripeout, Arsenite, Midnite eve och Waredge. Aldrig lyssnat på Arsenite förut, och... sorry guys, men ni sög. Dock verkar jag vara ensam om att tycka det, så ni kommer nog få en finfin karriär ändå ska ni se. Alla dom andra banden var dock lika bra som vanligt!

Kom hem runt halv 11, och öhm nu vet jag inte vad jag ska göra. Är trött men känner inte för att sova ändå. Har umgåtts med folk konstant i flera dagar, brutalt tråkigt att vara själv ju :( Ska dessutom inte göra nånting imorgon förrän på kvällen.
EDIT: vet precis vad jag ska göra imorgon. PLUGGA. HELA. JÄLVA. DAGEN. Har tydligen fysikprov på tisdag... liksom FAN DET HADE JAG GLÖMT. Vilket också betyder att jag har boken i skolan. Tror att jag måste försöka bryta mig in där imorgon...

Jaja, nu ska jag typ... kolla på film eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0