All I need is you

TJALALA JAG KAN PRATA!!!!!!!! :DDDD Flåt, men vadå jag är glad :D Fick smaka lite av Amandas energidricka och wips kunde jag prata igen? Awesome! Får hoppas att jag fortfarande kan prata imorgon bitti haha...

Endast 4 lektioner idag i skolan. Hade en finsk vikarie på tyskan. Höll på att börja asgarva när han började prata... sen insåg jag att det skulle vara taskigt, inte hans fel ju. Haha :(
Drog till mig med Amanda efter skolan, käka kladdkaka, drog till Johan, hjälpte han och baka bullar, hade mjölkrig (bilden...) och sen drog vi till ica, då kom Wille också, stog där en timme och sålde polkagrisar osv, sen hem till Johan, beställde pizza och kollade på filmer. Kom hem runt 12, och nu ligger vi i sängen med varsin dator på magen. Asbra dag helt enkelt! Vad som inte är lika asbra är att jag ska rida klockan 11 imorgon. Haha, menmen!



Tja snodd bild från Amandas blogg. Bara för det så ska du få en feeeet läääääänk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0