1 september

Det är 1 september, det är kallt, det är mörkt och det är HÖST. Huhu :( Nej men så hemskt är det inte.... hösten är mysig trotts allt!

Idag hade vi som sagt en ganska chill dag i skolan. Hade teoretisk prov på hemkunskapen, jag jobbade med Carl och Adrian... och jorå, fick mvg så är nöjd (a) hihi.

Snart (eller sen.... jag vet inte riktigt) ska jag fota Jonna när hon hoppar! Gissar på att jag ska på den stoora äran att höja hindren åt henne också haha... ;)
Sen hade jag tänkt åka direkt från stallet till ridskolan där jag ska rida lektion halv 7! Asbra med moppe så man kan ta sig vart man vill haha ;D
Nu har jag nyss skrivit klart Talet till världen som man tyyydligen skulle göra på so'n... vilket jag hade missat (a) Men nu är det klart, kvällen kommer bli awesome och imorgon är det fredag, happy girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0