You're freaking wonderful

Tips till mig själv: när du har en blogg... uppdatera den!
Jaja, men jag har haft fullt upp heela dagen. Monica hjälte mig med Strindberg, gick så bra så! Astaggad inför söndag... :D
Åkte hem i regnet, duschade, åt mat, pluggade, bakade muffins, städade mitt rum, kollade på robinson, pluggade lite till och nuu ligger jag i sängen! Kan för en gångs skull allt (?!?!?!) till tyskaprovet imorgon! Förvånar nästan mig själv.... fått g på typ dom senaste proven, och nu känns det som om jag kan allt? :D haha, jaaaja.
Nu ska jag sooova. Har typ noll planer för helgen. Lite tragiskt, brukar alltid ha nåt inplanerat.... men icke! Förutom söndag då. Dock kommer jag nog tillbringa större delar av helgen till att vara nervös haha... fan vad jag pratar, GODNAAATTT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0