You don't know you're beautiful

Har skrivit hela 2 (!!) blogginlägg idag, och ändå får jag klagomål (Amanda). Jaja, ska väl vara duktig och göra det nu då.
Kan ju börja med att säga grattis Amandaa! :D (Försökte hitta en vettig bild men... nae, haha)



Jaja, stog och sålde bröd utanför ica en timme efter skolan, så jäävla tråkigt och kallt! Ååh.
Drog hem till finaste sen, var där först sen gick vi till Herik och var där hela kvällen, rätt mysigt osv, hihi!

Nuu är jag ialla fall hemma, ska sova snart. Imorgon ska jag fixa en krisplans-present till Amanda (eftersom att den som jag beställde inte hann komma i tid KJSlhudeiwoöjdsnkfhsd osv) och sen ska jag hem till henne och fira hennee! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0