With you the sun is always rising

Åkte till stallet vid halv 10, fotade och red med Jonna osv! Skjutsade hem henne på moppen sen, hade som mål att överleva så... jag tycker det gick rätt bra :D

Justja... måste även bestämma mig om jag ska tävla nästa söndag eller om jag ska vara med på Marie-kursen... ååh snälla nån, hjälp mig :(

Nu har jag precis duschat och ska förhoppningsvis ääta snart... sen ska vi på kalas. Ikväll ska vi ha nåt typ av filmmaraton med bra människor! Såatt... jag skriver väl när jag kommer hem ikväll/natt ;)

Kommentarer
Postat av: jonna

jomen vi nådde vårat mål :D <3

jag tycker du ska tävla, men ändå inte, för om du ska tävla vill jag följa med... haha :(

2011-10-01 @ 13:42:24
URL: http://nookksvill.blogg.se/
Postat av: Maja (:

haha ja ;)

jävla beslutsångest.... wööh :(

2011-10-01 @ 14:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0