With you my life doesn't fall apart

Amanda sov (som sagt?) här inatt. Jag vaknar vid 10 och då ligger människan redan vaken med datorn... liksom, mår du bra?!
Haha, har inte gjort nåt idag, har faktiskt pluggat lite! Och så har jag lärt mig dressyrprogrammet (LB:1) på typ en halvtimme... det var inte så svårt?! Ska prova rida det idag, och då är det förstås inte lika lätt haha...
Men kan ju säga att jag har liiiite bättre förutsättningar än förra gången jag skulle tävla. Då bestämde jag mig mindre än en vecka innan, och jag red i hagen i snön med en lampa i mörkret... så det borde bara kunna gå bättre den här gången tycker jag (a)

Amanda drog ialla fall nyss för hon skulle träffa Wille, och jag ska åka till stallet och rida Falke! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0