Godnatt osv

Hej förvirrad tjej här. Kan ju försööka berätta om dagen ialla fall.
Först... var jag i skolan, var väl som vanligt osv. Sen hem och pluggade lite och sen till Vasa och... lyssna på massa människor som pratade väääldigt mycket. Åh, vet inte vad jag vill gå på för gymnaisum, vad jag vill gå för linje, vad jag vill bli... gaaah blir tokig på det här.
Fick dessutom för mig att sista anmälningsdagen till seriedressyren på söndag var idag så har haft lite panik för det under tiden också. Sen kollade jag nu och... det var imorgon! Puuuh. Så jag måste bestämma mig om det ocksåå... åååååh.

Jaja, nu ligger jag ialla fall i min säääng och pluggar inte vilket jag borde och pratar med finaste. Ska sova typ snart... tidigt ialla fall, har brutalt ont i huvudet haha, helt sjukt! Jaja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0