The best part of me was always you

Trevligt att folk envisas med att läsa min blogg även dast jag varken skriver nåt kul eller uppdaterar speciellt ofta.. .haha!

Vet inte när jag skrev sist och jag orkar då inte kolla heller meeeen red ialla fall ut med Jonna! Pigga hästar - check. Älskar att störa oss på en person - check! Haha, lite kul ändå ju.. :D

Har bara legat i min säng sen jag kom hem, brutaaalt trött!
Taggar inför sista dagen på dagis imorgon... gaanska skönt heh, men okej, dom är skitsöta när man kommer på morgonen och dom kommer och skriker "Majaaaa! :D" men ändå.
Ska ialla fall försööööka (notera försöka) gå och lägga mig i tid idag. Vilket är typ... nu.

JAG TROR DET ÅSKAR UTE :( Eller så blåser det bara brutalt mycket... men det regnar ialla fall.

Kommentarer
Postat av: jonna

VI ÄR SÅ JÄVLA BRA, eller bäst kanske de heter, h3h3h3h3h3 :D <3

2011-10-12 @ 20:26:13
URL: http://nookksvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0