Save my last goodbye

Ligger död i min säng. Eller ja, jag lever, men jag känner mig mer död än levande. Är sådär precis mittemellan att vara glad och ledsen, hade jag haft tid att tänka så hade jag nog varit ledsen, men nu har jag inte det. Är så gaaalet trött så jag vet inte vad jag ska göra. Jo, jag ska plugga. För imorgon är det måndag. Vilket innebär prov och ännu mer prao-problem.

Det gick ialla fall bra att rida. I början var han helt omöjlig och jag tappade tålamodet redan när vi skrittade fram. Men det funkade bara jag gav mig fan på att jag skulle göra något bra av ridningen, fick till och med såndär jäääättefiiin trav på slutet som bara får ytterst sällan, dutti häst ♥ Dessutom kan jag dressyrprogrammet... ehe.

Nu ska jag plugga svensk språkhistoria. ÅH SÅ KUL. Kan verkligen inte fatta grejen med att vi ska lära oss det i skolan, och att vi dessutom måste ha prov på det... menmnen.
Helgen har ialla fall hur jävla bra som heeeeelst ! ♥

Tränade på dressyrprogrammet i paintbrush... ehehhe fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0