It don't want this moment to ever end

Rekommenderar er inte att åka moppe til ridskolan i -2 grader ute. För. Det. Är. Fan. Inte. Kul.
Började med att fika (höhö) sen red vi... skuttade lite med Zimba osådär, gick bättre än igår ialla fall! Börjar komma på hur man gör nu typ... kändes inte helt hundra men nästan ;) SEN gjorde vi lite vettiga saker. Mockade, hade lunch (viktigt) och halmade, gjorde höpåsar, lekte med Doris osv!

Kvällen blev ialla fall sjukt braaa, hihi! ♥
Nu hade jag ialla fall tänkt att sova (...wtf?). För jag är astrött och jag har ingenting att göra.
Funderade på vad jag ska göra imorgon... vet att det var något? D: Skitsamma, nu ska jag sova!

Random bild osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0