Fade into darkness

Varför har ALLA fått skolkatalogen men inte jaag?! Okej, inte alla... MEN JAG VILL OCKSÅ HA DEEEN :(

Vanlig astråkig måndag i skolan osv. Drog hem på lunchen och väntade på posten men inte fan kom den! Haha, Amandas present har ialla fall kommit nu, så du får den imorgoon :D
Hade tänkt att vi skulle åka på bio i Örebro idag meen det blev inte så, såå jag åkte hem till Gustav istället, så kom nyss hem, däärför jag inte har bloggat! Vi pluggade liiite och sen kollade vi på Taken, rätt bra film!

Nu ska jag plugga lite till, sen försöka sova i tid idag. Juste, hade bara 2 fel på biologin, rääätt nöjd tjej eftersom att jag bara hade pluggat sisådär 1-2 timmar sammanlagt, tack som fan Jessika för att du tog dom frågorna som jag hade pluggat på <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0