Du och jag mot världen

Varit hos Amanda och firat henne heela dagen, därför jag inte har skrivit nå! Jaja, rätt trevlig dag ;D
Nu ligger jag i alla fall i min säng, lyssnar på Amandas oktober-spellista (den är awesome) och saknar min finaste brutalt mycket :(( Får träffa honom imorgon ialla fall!

Ska väl sova rätt tidigt ikväll, ska upp 8 imorgon... är rätt taggad ändå, är lite rädd för att jag ska glömma banan, bara ridit den en gång sen förra gången, meen det går nog bra! Kan ju knappt gå sämre än förra gången heller så ;)

Fulare tjej får man leta efter, men veeem bryr sig.


Kommentarer
Postat av: jonna

jag tycker du är sööööööööööööööööt jag!

<3

2011-10-23 @ 17:11:40
URL: http://nookksvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0