Dom har fel och du är underbar

Programmet gick bra ända tills galoppen... i vänstergaloppen fattade han höger galopp (-.-) och sen i högergaloppen vet jag inte vad som hände... han snubblade, ser asbrutalt ut på filmen men det kändes inte såå farligt. Men ialla fall, fick en nolla på det momentet eftersom att jag inte hann på tillbaks galoppen innan volten var slut för jag tappade stigbyglarna osv... men jag är faktiskt nöjd ändå, gick ju trots allt bra ända fram tills galoppen som är i slutet ;)

Efteråt åkte jag ialla fall hem och käka, sen till stallet och kollade på klassisk dressyr kursen, blev lite smått kär i Elins kamera och var med på teorin. Sen frös jag ihjäl så då åkte jag hem ;)
Och ja, nu sitter jag här forever alone och dunkar musik (är själv hemma tihi) och har inte en jäkla människa att prata med :(

Bäbisen <3


Printat från filmen... liksom han galopperar helt vanligt sen helt plötsligt så... ja? Fjärde bilden ser det ju nästan ut som att han är på väg och ska lägga sig ner ;o


MEN han var faktiskt riktigt fin emellanåt också! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0