Coming back down

Fan vad det ska blåsa ute...! Gick ju knappt att åka moppe till stallet liksom :(
Tränade på massa tråkiga saker idag haha, typ vända rätt upp och göra det rakt, serpentinbågar (som jag är apdålig på) och halter osv. Gick väl ... sådär haha, Monika ska hjälpa mig på torsdag så det blir nog säkert bra... :)
Red barbacka med bara grimma och grimskaft till och från hagen på bebisen också tihi, han var jätteduktig! Dock borde jag nog ha hjälm på mig nästa gång... (a)

Och så har jag som vanligt ångest över den där jävla praoen, för jag VET att det kommer sluta med att jag hamnar på dagis en vecka hur mycket jag än försöker komma på nåt annat... GAAAAH ASHUKIJLKDFAJKHSUAEIOdfk.

Nu ska jag ägna mig åt något så roligt som tyska. BLÖÖ. Men jag har prov på fredag... och det har gått åt helvete på dom senaste proven så nu ska jag fan anstränga mig och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0