A little peace of heaven

Nej jag vet att jag inte har skrivit nåt vettigt inlägg på senaste tiden men jag har fan inte tid.
Idag har jag ialla fall haft min första praodag på ridskolan. Har väl typ... haft rast, gosat och lekt med Erikas assöta hundvalp, haft rast och sen... gjort liiite vettiga saker också, haha ;) Dagen gick ialla fall brutalt fooort, slutade 2. Då kom Amanda hit, vi fotade lite random sådär, haha!
Sen åkte jag till ridskolan, red Zimba. Gick... sådär, men vi skulle få rida imorgon på praoen så... det känns bra, jag skulle få ha honom. Annars, då skulle jag inte alls vara nöjd med dagens ridning. Men nu känns det lite bättre ialla fall.

Kom hem vid 8, och sen har jag ägnat kvällen åt att städa mitt rum <//3. Men nu är det fint ialla fall! Dock luktar det ensilage/hösilage/vadfandetheter, euw :(
Jaja, nu ska jag sova. Upp 7 imorgon... yeey. Menmen, kommer förmodligen inte ha tid att skriva imorgon heller, ba så ni veeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0