What would you do?

Fan vilken bra dag egentligen! Helt okej skoldag (?!) trots att onsdagar är skitjobbiga! Och så råkade jag somna klockan 1 inatt... tja jag kan inte sova typ </3. Dock har jag varit piggare än någonsin idag, haha!
Åkte till stallet när jag kom hem, hade tänkt och rida meen har legat konstigt och sova så har asont i nacken, haha wtf... så fick inte rida för mami :(( Dock hade jag ingen större lust att rida heller, så tränade lite med Strindberg på gården bara, sprang runt och fjantade oss lite, fina lilla hästen :D

Bakade kladdkaka som ska säljas tills på fredag, och nu har jag nyss kollat klart på idol. Ni anar inte hur skönt det är att för en gångs skull ha tid att göra preciis vad man vill en hel kväll!

Vadå, gör inte alla såhär på håltimmarna... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0