Stand there and watch me burn

Gick rätt bra att rida, finaste lilla hästen hih ♥ Dock var det skiiitmörkt ute, fyfan :( Va lite halvläskigt även fast det var lampor överallt och Jonna också red osv, haha.
Seen åkte jag hem och duschade och åt lite och nuu vet jag inte alls vad jag ska göra?! Klockan är bara 8, har iingenting som jag behöver plugga till heller, hur skönt som helst :D Men... öh... nu ska jag väl ta vara min lediga tid... HAHA eller nåt, är liite hyyyper osådär (a) JUSTE! Jag hittade en... julklappssäck (heter det så?) som jag ska ha på mig så jag kan klä ut mig till troll, så ska klippa hål i den någon dag haha!
Men ja... nu ska jag göra någonting... annat!

Bild från föörra året. Saknar min kamera :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0