Sjuuk osvosv

Har väl egentligen haft typ precis hela dagen på mig att uppdatera meen har inte haft nånting alls att skriva om.
Blev hemma idag, åt både treo och ipren imorse meen kunde ialla fall inte gå till skolan. Så jag somnade om, vaknade några timmar senare, kollade på några filmer, kollade facebook 2947103428 gånger osv. Såå kul har jag haft det idag!

Insåg NU att jag har...

Biologiprov på måndag (det vill säga idag)

Fysikredovisning på tisdag

Svenska (bokrecension och författarporträtt) på tisdag

Engelskaläxa på onsdag

Någon idrottsläxa som borde vara inne.... nu kanske?


...och jag har inte börjat med något :(( Förutom pluggat till biologiprovet som jag skulle haft idag då... planering, planering! Hell no. 
Meen jag mår aningen bättre så det lutar åt att jag går till skolan imorgon ialla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0