Lööördag osv

Lyckades åka tåg till Örebro, lyckades hitta till Plusgymnasiet (och till stan) och lyckades åka tåg hem! Fyfan vad vi är bra :D typ.
Gymnasiet verkade skitbra ialla fall. Fan i helvete att det ska ligga i Örebro. Hade det legat i Arboga hade jag inte tvekat en sekund.
Drog ialla fall till stallet när jag kom hem. Red Strindberg i sisådär 20 minuter, och sen hade jag plötsligt typ en timme över. Så tömkörde Patrix, fan vad kul det var :D Så sjukt skönt att äntligen hinna göra saker utöver det man måste i stallet.
Nu har jag ialla fall nyss kommit hem och duschat osv, och snart kommer Gustav ♥
Skulle tippa på att bloggningen kommer suga imorgon också... för ska först vara med på Klassisk dressyr - kursen i stallet ( :DDDDDDDDD !!!!!) och sen ska jag till mormor och morfar för det är farsdag. Och när jag kommer hem ska jag plugga matte... jappjapp!
Bild från 2009. Varför är jag inte sådär duktig på att fota nu?! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0