Lalalala

Åkte till stallet en timme typ... (vilket känns som en evighet sen nu men det var tydligen bara några timmar sen). Höll på lite med Strindberg, han var asduktig! Gick runt med honom bara, för er som inte fattade deeet... eftersom att jag inte sa det osvosv. Och han kan visst öka traven... ehe. Ångrar att jag någonsin sagt att han är asdålig på det. Fort som fan går det också, haha! Var helt slut efteråt... ;)
Förstår inte varför alla klagar såå mycket på öppet hus?! Okej, det var inte det roligaste vi har gjort, men vi behövde inte jobba på nån lektion egentligen, dock är det föör mycket folk... överallt :(( Men såå värt det när man får vara lediga imorgon!
Så... egentligen skulle jag ju kunna vara uppe hur länge jag vill. Men bara för att jag kan det är jag skittrött redan nu! Haha jaja, hur jävla äckelskönt som helst att vara lediga imorgooon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0