Just take me home

Så sjukt jävla trött på att må dåligt så åååååh! Mår bra så länge jag äter ipren men nu har jag ätit så många man får äta på en dag så... nu kan jag inte äta fler :( Tur att man har världens bästa pojkvän som kan ta hand om en hih ♥

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova. Mamma förbjöd mig att både träffa någon eller rida imorgon, och så får jag tydligen inte dricka energidricka heller för det var inte så jävla bra när man käka medicin... lite fml-känsla sådär.
Whatever, godnatt.

Fick en asfiiiiin bild från Jonna från i somras... vad i helvete vi håller på med... det är det ingen som vet. Jag ramlade inte av ialla fall... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0