Hej jag har inget liv...

Nämn något som gjorde dig glad igår: hm... att vi fotade kanske, hihi!
Vad gjorde du kl 08 i morse? panik-plattade håret eftersom att jag försov mig/inte orkade gå upp ur sängen
Vad gjorde du för 15 min sedan? hade so
Det sista du sa högt? vad gör du?
Det senaste någon sa till dig: vafan har det här med geofrain att göra? typ...
Vad har du druckit idag? vatten och cola
Vad var det senaste du åt? pizza ehe... håltimme (y)
Vad var det senaste du köpte? pizza?



Vad är det för färg på din ytterdörr? öh.... vit
Vad är det för väder hos dig nu? rätt fint skulle jag tro
Godaste glassmaken? choklaad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? yepp
Sover du tungt? jaa det tror jag
Drömmer du mardrömmar? nepp!
Trivs du med ditt jobb? har inget jobb såatt...
Favoritklädsel? typ jeanstights och nån tröja till!
Favoritlåt just nu? na na na - one direction.... eller typ the offspring - you're gonna go far kid
Vad ser du om du tittar till höger? skolvägg osv
Vad gör dig glad just nu? att vi slutar den här lektionen om sisådär 13 minuter
Vad ska du göra härnäst? engelskaprov :((
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? uttråkad....
Favoritgodis? Choklad
Kläder just nu? jeanstights, vitt linne och nån tröja, halsband och converse
Sommarplaner? öh.........
Hur många kuddar sover du med? två!
Morgon eller nattmänniska? ... inget :(
Vad är viktigast för dig? Min familj, mina vänner, min pojkvän och hästarna ♥ och att fota (bild från igår)



Är du kittlig? ... ja :(
Snarkar du? näe
Stjärntecken? lejon
Äckligaste insekten? alla insekter är äckliga....
Stökigt el välstädat? välstädat! ... i wish
Vad längtar du mest efter just nu? att skolan ska sluta typ. helg vore också helt okej att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0