Face the truth

Hade sovmorgon. Hela 45 minuter. Kom jag ihåg det? Nej. Bra start på dagen.
Och... näe, tror inte något har varit bättre sen dess. Liksom, det är onsdag, och onsdagar är bara... AJOIS)=DOSUIHBJAKIO.

Och så mår jag inte bra fortfarande inte bra osvosvosv men ingen kommer vilja läsa min blogg om jag ska skriva deprimerande saker hela tiden så... äsch whatever, det är min blogg :(

Lyckades fota ugglehalsbandet trots att kameran i princip inte funkar alls, men sen funkade det inte att ladda in dom i datorn ändå... HATA HATA HATA så jävla hårt, vet inte hur många gånger jag har gråtit för att den inte funkar :( Och jag ska till Stockholm på fredag och jag har ingen kamera och jag ska på spelning på lördag och jag har ingen kamera och JAG VILL INTE GÖRA NÅNTING ALLS LÄNGRE.

Och jag tror jag blir lite smått deprimerad av dom där jävla pillrena och blir helt plötsligt jätteledsen för minsta lilla sak och ååh det är så jävla jobbigt.
Nu ska jag sluta yttra mig som fan, gå och lägga mig och se till att imorgon blir en mycket bättre dag än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0