You don't belong there

Förra inlägget failade lite eftersom... jag gick ju knappt aldrig upp ur sängen, haha.
Hade skaapligt ont i huvudet imorse så var hemma från skolan. Drack/åt treo som är så jäävla äckligt och inte fan hjälpte det heller, ååh argh!
Har sovit, kollat film, hittat massor med julklappar på internet (så nu ska dom bara beställas!) och så har jag även pluggat lite kemi.
Intressantare än så har min dag liksom inte varit. Ska till skolan imorgon ialla fall, sen till staaallet! Och tisdagar bruukar jag rida Strindberg på men... inte längre, näe. ÅH, SLÄPP DET BARA.
Bara 4 jävla månader. Kom igen nu.


Kommentarer
Postat av: -

vad är 4 måndader?

2011-12-05 @ 23:46:13
Postat av: jonna

du är bäst, du klarar det ska du se. lucifer får föröska duga tills strindberg är tillbaka, vill få dig glad nu maja! <3

2011-12-06 @ 20:54:31
URL: http://nookksvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0