What you're looking for has been here the whole time

Haha okeej, min blogg är kaos för headern är aalldeles för stor. Men den ser bra ut om man inte har en mac hah...
Igår var jag i alla fall först i skolan, fuskade som fan på kemiprovet osv osv så nu får jag nog godkänt ialla fall. Sen åkte jag till Köping med mamma och köpte några julklappar, sen åkte jag direkt hem till Gustav och sen råkade jag sova kvar där (a) Sen idaag kom jag hem vid halv 11 så då åkte jag till stallet på en gång och red Lucifer, gick skitbra! :D Hann bara rida i en halvtimme men känner att jag skulle kunnat rida hur länge som helst. Sen åkte jag hem och åt mat och nuuu är jag äntligen hemma typ! Själv hemma dessutom, asskönt! Ska duscha nu sen plugga lite. Sen kanske Gustav kommer hit, vi får se!
Jonna och Lucifer får stå för bilden... bara för dom är så jävla bra :D Förra vintern, jag (självklart) som fotat osv ;)


Kommentarer
Postat av: jonna

du är super duper mega duktig ( = bäst) med min häst, och tack att du orkade med honom :D <3

2011-12-10 @ 16:12:12
URL: http://nookksvill.blogg.se/
Postat av: Maja

hihi, bara kul ju :D <3

2011-12-11 @ 00:10:49
URL: http://freakingmeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0