Tja jag gillar att skriva långa blogginlägg

Vet inte vart jag ska börja. Kollade lektionen som var innan, Strindberg som drar iväg med tjejen som är för liten för honom och som inte fattar att det inte hjälper att dra i tyglarna eller styra in honom i väggen för att han ska sakta ner. Åh, fan vad arg jag bliiiir. Men jaja.
Red Strindberg, gick helt okej bra! Han var skitstark (skojar inte) i början trots att han hade gått lektionen innan också. Men gick bättre efter att jag hade ridit en halvtimme typ, då vart han mer... som vanligt. Lite pigg men ändå att han lyssnade bra osådär. Blev lite äckligt glad när Katta sa att det såg bra ut och att jag förstog hur man skulle rida honom och det var det tydligen inte alla som gjorde osv... hihi.
Grät lite när jag borstade av honom i boxen sen (herregud vad töntig jag är men jag saknar honom så aödjesioef mycket).

Nu är jag ialla fall hemma, rätt skönt hah. Bara 4 dagar kvar i skolan, också rätt skönt! Imorgon är det vanlig dag, på tisdag ska jag, Julia och Erica till vasa och vara där hela dagen, vanlig dag på onsdag och avslutning på fredag. Sen jullooooov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0