It's not all about you

Är nästan helt klar med so'n, kan dock ingenting alls av kemin, men vafan, kommer ändå aldrig få mer än G i kemi!
Red Bertil som sagt, gick skitdåligt i början, ingenting som funkade. Men sen mot slutet blev han riktigt fin, hihi! Fick världens chock när han gjorde en klockren galoppfattning, så var det verkligen inte sist jag red! Då fick jag knappt galopp, och högst ett varv på volten, så han har blivit grymt mycket finare kan jag ju säga!
Hälsade lite på Strindberg sen. Höll på att börja grina när Katta sa hur mycket alla tyckte om Strindberg och hur bra det gick... men han verkar trivas så jag får väl stå ut hah.
Pluggade (faktiskt!) lite när jag kom hem. Och så har jag (Gustav) fixat lite med bloggen, dock är den inte klar men ändå!
Jaja, nu ska jag gå och sova... snart. Fredag imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0