I didn't know how much I miss you until you were gone

Varit i Örebro typ hela dagen, trött och ont i huvudet och var inne i 892379384 kamera-affärer men hitta inte en jävla kamera! Vill ha en Canon eos 1100D men fanns inte en enda sån med bildstabilisator, så ska beställa en idag eller imorgon istället.
Nuu ligger jag ialla fall i min säng och lyssnar på musik och käkar dumle. Tycker inte ens om det, men fick jättemycket såna i julklapp och är hungrig så... nu fick det bli så.

Imorgon ska jag rida klockan 10 (!!) måste upp typ 9, haha jooobbigt läge. Sen ska jag kanske vara med Amanda, eller åka till mormor, eller... bara vara hemma. Hah, får se helt enkelt!
Måste göra en årsresume innan 2011 är slut, skulle ju kunna börja nu i och för sig...

Alltid kul med gamla bilder ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0