Go run run run I'm gonna stay right here

Skolkade lite från idrotten och drog hem istället. Mår lite sådär halvbra, jävla förkylning. Var nyss ute i blåsten med Jonna och red Falke och Lucifer. Det... kunde ju bara ha gått bättre egentligen, haha! Gick bra att rida till vattenverket, men sen när vi skulle hem... Jonna galopperade hem och jag gick hem, var så arg på hästen så jag nästan glömde bort att det var mörkt (a) För... han bockar ALDRIG, har ridit honom i typ 8 år och han har aldrig bockat, och... så gjorde han det. Då känns det fan inte bra :( Menmen!

Nu ligger jag i min sääng och ska inte göra nånting alls resten av kvällen, leta lite julklappar och låta älskling fixa min blogg... hihi.

Kommentarer
Postat av: jonna

lucifer bara drog ju, försökte men då stutsade han bara :( förlåt! <3

2011-12-14 @ 15:47:53
URL: http://nookksvill.blogg.se/
Postat av: Maja (:

haha ingen fara juu ;) <3

2011-12-14 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0