Fuck life

Mamma väckte mig vid 7, konstaterade att jag inte kunde gå till skolan. Somnade om, vaknade vid 10, gick upp, kollade på julkalendern, åt frukost, kollade på film, åt mat, kollade på film... och nurå?! Finns inte ett jävla skit och göra. Skulle ha varit med älskling idag men nepp det går inte för jag är sjuk. Och imorgon får vi jullov så jag överväger nästan att gå till skolan ändå, vill få mina betyg osv. Och sen är det sista ridningen på ridskolan imorgon (?) och den kommer jag säkert också missa för jag är sjuk.

FUCK. MY. LIFE. :(

Kommentarer
Postat av: Pyret D_D

Hihi jag kan ta med dina betyg så kan du få dom endå, ifall du inte vill gå imorgon osv :*

2011-12-21 @ 16:53:49
URL: http://heartbeatmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0