Ensam är inte stark

Fredag: skola, älskling sov här osv.
Lördag: Åkte till Örebro och handlade (inga) julklappar med familjen och Gustav. Sen sov han här tills idag också.
Idag: Bara sovit i princip hela dagen, fixat min... utstyrsel till julshowen, och varit med på julshowen haha!
Orkar inte rotera. Hej jag är ett troll typ.



Fick sms om att Fame var halt och jag var tvungen att byta häst, så jag har alltså ridit Bertil på julshowen istället!
Bara ridit honom en gång förut och då var han seg som sjutton... men icke idag! Tycker det gick fullkomligt lysande trots att jag inte hade lärt mig programmet och hästen osv!
Och så ska Strindberg vara kvar på ridskolan hela fucking jävla vintern vet inte om jag har sagt det men det suger så jävla hårt så jag vet inte vad jag ska skriva.
Förra veckan ba: "Strindberg ska kanske hyras ut till ridskolan under vintern, du skulle ju ändå försöka vänja dig av med honom, hm. Om det går." Sen igår ba: "Strindberg åker till ridskolan imorgon och blir kvar där under vintern."
Liksom JAHA sure det är okej. Det. Är. Det. Fan. Heller. Men det är inte min häst, så finns väl inte ett jävla skit jag kan göra. Får väl klappa lite på honom varannan vecka när jag är där och rider då.
HELVETES JÄVLA SKIT HSUIJLKADMSJNKHSALJHSLKOÖLADJNHKSÖ KLARAR MIG INTE UTAN HONOM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0