I won't cross these streets until you hold my hand

Skolan idag... det gick ju inte bra ialla fall.
Men vi fick sluta en och en halvtimme tidigare, helt okej liksom!

Såhär bra gick det på tyskan...


Google översätt ftw...

Hade tydligen huur mycket som helst att göra på son?! Och det ska vara klart idaaag?! Liksom WTF när fick vi det här då?
Skjutsade Julia till vasa efter skolan... såatte nu är jag skaaapligt blöt eftersom att det hm, ja, SPÖREGNADE.

Skulle egentligen ha fotat Jonna idag men det blev inte så, passar ganska bra eftersom att det regnar ändå ju! (Bara för det börja solen skina... wtf).
Nu ska jag fota och när jag orkar ska jag göra klart det sista på son... bara tre sidor med konstiga ord som man ska leta på i boken...

Ba älskar hur meningslösa mina inlägg är<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0