To the sky

Planen med att inte göra någonting funkade rätt bra... efter 4 timmar i soffan tog jag mig upp och fixade lite grejer.
Skrev en två sidor lång novell också... antar att vi skulle göra det i skolan meen det går fan inte att koncentrera sig där när man ska skriva såatte... ja! Ska försöka lära mig att skriva "mig och sig" och inte "mej och sej" btw... asfult ju.

Sitter för tillfället och lyssnar på min youtube-lista som jag gjorde för... 1 år sen? Brutalt gamla låtar haha!

Hittade även det här i brevlådan :D
I
I
V

Awesome!
Nu ska jag packa idrottsväskan och tagga skola igeeen...

Och juste, hittade en bild på Pyret på kameran från typ... fredags? Lördags? Whatever!
Därför jag la upp den hihi... och ja, jag vet att du hatar såna där dubbla bilder (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0