@ Pyret

Tog bussen till Kungsör 16.05, gick till ica och köpte godis (standard) och en tandborste eftersom att jag hade glömt min, och det är typ allmänt bra att ha en här bara. Den är lila och har en häst på sej, och det står "3-5 år" på den. Jättefin, lovar.

Sen har vi väl typ fotat, fixat bilder (uppdaterat fotobloggen!), badat och ätit kladdkaka direkt ur formen (också standard).

Juste, nu ska jag berätta något kul (eller inte). Vi var ute och fotade på en åker, typ precis bredvid en bondgård. Och Amanda skulle gå in på åkern och ställa sej på en sten en bit bort. När hon väl kommer upp på den stooora stenen så kommer den där jävla bonden i sin traktor HAHA. Amanda hoppade ner på åkern och gömde sej lite och lekte sten (?) och jag som stog på vägen låtsades stå och prata i telefon. Haha, teamwork ♥ Tror inte han misstänkte oss ialla fall...

Nu ska vi kolla skolkatalogen från förra året, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0