Lalalala...

Vaknade 9:25. 9.30 kom mormor och morfar och hämtade mej för att jag skulle ha skjuts till stallet då.
Varför drabbas att jag av mobiler vars alarm inte funkar?!

Gick ut och gick med Strindberg, stannade i sommarhagen och åt frukost för jag inte hade hunnit gjort det (nej jag åt inte gräs, jag hade med mej fruokst).
Gick i typ... 45 minuter kanske? Om man räknar med att vi stannade och käkade osv... och dessutom i skogen hela tiden. Hatar att gå i skogen själv... men vi överlevde det hela! Mycket braaa.

Nu sitter jag ialla fall här och gör... inte så mycket. Fryser, för det är skitkallt. Mamma tyckte jag såg sjuk ut. Jag. är. inte. sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0