Everytime you whisper my name...

Känns bra att jag måste läsa min egen blogg för att komma ihåg vad jag har gjort idag. Typ "sen ska jag till stallet blablabla". Juste, jag var i stallet idag. Red Falke och gick ut och gick med Strindberg 15 minuter. Strindberg var jätteglad.... haha. Jag ba "Skaa vi gå ut och gå? Skaa vi? Ja det skaaaaa vi!! :D" Med typ bäbisröst osv hahaha, ni fattar... och han kunde knappt stå stilla haha, så söt sååå! Gick i typ racerfart också, tror han tyckte det var kul att komma ut hihi!

Fan vad jag pratar....

Juste, under tiden som jag var i stallet så var Pyret här haha, dålig tajming så vad gör man? Jo man lämnar henne här 2 timmar själv ;) Men hon överlevde ju ialla fall! Sen har vi ialla fall käkat kebab, kollat på stan (var mer eller mindre dött) och... inte gjort så mycket mer, chillat lite.

Nu har hon ialla fall åkt hem... såatte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0